Torsdag 22.50

Är rätt trött så här dags.

Peter tryckte 6 kotor rätt o jag är fortfarande rätt öm.

Idag har jag o mor varit i Falköping o sålt lite småpengar o guld.

Visste ni att guldet står i 100 kr per gram.

Känns skönt att bli av med det man inte använder o dessutom få betalt för det.

I morron bitti ska jag jag köra far till Kss, han ska undersöka sitt öga o se om det går
att göra nåt åt det. Hoppas de kan det, så han ser lite bättre.

Lite senare den morron ska jag på mammografi. Aj vad ont det gör.

Hoppas far blir klar tidigt så jag kan köra honom till min lillebrors affär medans jag
gör min undersökning.

I morron midda ska 5 av våra tjurkalvar flytta hemifrån. De är tillräckligt stora o drygt 2 månader.
Skulle tippa på att de största väger ca 120-130 kg.
Gränsen för att flytta livkalvar är 7 veckor o 70 kg tunga.

Nu e de bäst att koja in så jag kommer upp tidigt.

Natti, natti........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0