Hej

Nu har jag lagt ut lite fler bilder, men ibland har man inte kameran med
när det dyker upp nåt dråpligt.
Har annars tagit det rätt lugnt de senaste dagarna.

Idag var jag o min mor i Floby o hälsade på min morbror,
bytte gardiner i hans rum o märkte några kläder.

Fikade med nybakt wienerbröd o kaffe på hemvägen. GOTT

I morron ska jag till Peter igen. Säkerligen finns det många kotor
att rätta till.

Ska försöka få ett bra kort på lammungarna som växer så det knakar.

Sussie o Cissie växer också, ska köpa kattungemat till dem imorron

Hoppas det kommer lite välgörande regn snart, det behövs.
Har inte kommit en droppe sen 27 mars.

Ha det gött så hörs vi snart igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0