så förkyld

Nu har vi äntligen flyttat färdigt åt min morbror.

Det gick bra att packa ända tills annadag påsk då förkylningen slog till.
Men det var bara att glömma bort.
I lördags kom vi väg riktigt tidigt, men kom bara en mil med bil o kärra.
V bakhjul på kärran rök som bara den.
Så där blev vi stående tills LG kom o slog till bromsen som satt sig.
Jag vände o tog fars bil till verkstad o tog min Golf Dieselturbo istället.
2 timmar försenad kom jag till slut med kärran till Floby.

Sen har vi kört 3 dagar på raken med grejor o igår blev det äntligen tomt.

Det jobbiga med vårförkylningar är att de aldrig ger sig, jag hostar så jag blir hes.

Hämtade datorn i fredags TACK  K för hjälpen, men det krävs nog 1 justering till.

Har lagt in lite bilder.
1 av kattungarna är såld, viken vet jag inte än.

nu ska jag ta lite honungsvatten

Ha det bra tills vi hörs igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0